Hvorfor taler vi om en kommunikations-ide, når du spørger om vi kan bygge dit nye website?
Er det ikke bare at gå i gang? At få designet det nye website. Indholdet ligger jo allerede på det gamle. Eller i hovedet på dig og dine kolleger. Og der ligger det jo godt. Alt for godt. Ufiltreret og ubrugeligt. Og alt for langt væk fra dine kunder.
De fleste bureauer har selvfølgelig ja-hatten på og siger, “jo for faen – let’s go!”. Det gør vi også fra tid til anden – men der er et vigtigt skridt at overveje inden du hopper med begge ben i web-suppen.
Det forholder sig oftest sådan, at du desværre ikke bare kan tage en skovl med gamle tekster og viden og høvle ind i en smuk grafisk ramme og på den måde skabe et nyt og fremtidssikret website, der præcist beskriver din virksomhed.
I hvert fald ikke hvis du er ambitiøs.
Næ, der skal mere til.
Du skal lige træde et skridt tilbage og tænke dig om. Kigge på hvad det er du vil kommunikere. Finde frem til den ide, der gør det nemt at kommunikere det, du tilbyder.
Vi kalder det “Kommunikations-ideen”, med andre og præcise ord. Den gør det nemt for os at bygge det website, der gør det nemt for dine kunder at mærke hvem du er, hvad du vil og i sidste ende vælge dig til. Og det er jo det det handler om.
Sådan en kommunikations-ide kommer desværre ikke af sig selv, men af at du giver din viden fra dig. Overlader den til kapable hænder, der forstår at koge fond på det der er, og finde frem til kernen i det, der skal være din fremtidige kommunikation.
Men hov, det lyder dyrt, tænker du måske.
Og ja, det koster da noget. Mere end en bøjet 5-øre. Indrømmet.
Men ikke i forhold til hvad du får ud af det. Både i forhold til det website du, dine kolleger og dine kunder skal se på hver dag. I forhold til jeres egen og omverdenens opfattelse af virksomheden. Og dermed også i forhold til hvordan I sælger virksomheden i elevatoren, til møder, til middage og ved andre begivenheder.
En kommunikations-ide skaber nysgerrighed og involvering. Den giver lyst til at få mere at vide. Den skaber relationer. Og ikke mindst salg.
Det er vist tydeligt, at vi mener det alvorligt, når vi taler for at du skal investere i en kommunikations-ide. Det har vi gjort fra starten og det bliver vi ved med. Du kan bare spørge et bredt udvalg af vores kunder.
Lad os starte med at kommunikere
+45 71 74 74 26